Մարքեթինգ և մենեջմենթ արվեստագետների համար

Յուրաքանչյուր արվեստագետ կամ ստեղծագործող իր կարիերայի ընթացքում բախվում է հարցի. ինչպե՞ս կարող եմ իմ աշխատանքը տեսանելի դարձնել պրոֆեսիոնալ աշխարհի կամ արվեստի պոտենցիալ գնորդների համար։
Ինչպե՞ս պատմել պատմություններ ձեր արվեստի մասին։ Ինչպես ստեղծել հետևորդների համայնք և դուրս գալ միջազգային շուկա։ Ինչպես «թարգմանել» շատ տեղական կամ անձնական նյութը համընդհանուր հասկանալի լեզվով:
Թվային դարում ապրող արվեստագետի կյանքում շատ են այսպիսի հարցերը։ Մեր՝ «Ինչպե՞ս գոյատևել որպես սկսնակ արվեստագետ» ծրագրի հրավիրված դասախոսը, ով (ինչպիսի՛ զուգադիպություն) հեղինակել է «Ինչպե՞ս գոյատևել որպես արվեստագետ» (Wie überlebe ich als Künstler*in?) գիրքը, կխոսի արվեստագետի մասնագիտության մասին՝ հատուկ շեշտադրելով արվեստի պրակտիկայի մենեջմենթի և մարքեթինգի մասը։ Ինա Ռոսը կխոսի իր մասնագիտական պրակտիկայի մասին՝ անդրադառնալով հաջողակ արվեստագետների կյանքից ոգևորիչ պատմությունների։
Բաց դասախոսությունը տեղի կունենա հոկտեմբերի 6-ին՝ ժամը 19։00-ին ԺԱԻ-ում (Ավետ Ավետիսյան 47)
Դասախոսությունը կլինի անգլերեն՝ հայերեն համաժամանակյա թարգմանությամբ։
Ինա Ռոսը մշակութային մենեջեր է։ Նրա աշխատանքը կենտրոնացած է միջազգային մշակութային կառավարման, թանգարանի և թատրոնի վրա: Նա աշխատել է Գերմանիայի և Եվրոպայի մշակութային և արվեստի հաստատություններում և եղել է Բաոհաուզ հիմնադրամի գործադիր տնօրենը: 2011 թվականին նշանակվել է Բեռլինի Էռնստ Բուշի Դրամատիկական արվեստի ակադեմիայի մշակույթի կառավարման ամբիոնի դոցենտ: 2014-ին նա եղել է Նյու Դելիի Ջամիա Միլիա Իսլամիայի Արվեստների մենեջմենթի հրավիրյալ դասախոս: Իսկ 2015-2018 թվականներին՝ Նյու Դելիի Դրամատիկական ազգային դպրոցի արվեստի կառավարման դասախոս: 2019 թվականից Սաարլանդի համալսարանի Կիրառական մշակույթի գիտությունների դասախոս է։
2022 թվականին նա ստացել է փիլիսոփայության դոկտորի աստիճան Վիեննայի Երաժշտության և կատարողական արվեստի համալսարանում: Նրա աշխատանքը վերաբերում է Հնդկաստանի կենտրոնական Բհոպալ քաղաքում գտնվող Մադհյա Պրադեշի ցեղային թանգարանի այցելուներին և նպատակ ունի խթանել արևմտյան երկրներում թանգարանային աշխատանքնեերը։
Ծանոթացեք նրա աշխատանքներին այստեղ։