Արարատ / աշխատանքային խորագիր (որտեղ արևն է մայր մտնում)
Գերմանացի արվեստագետ Սանդրա Սիննը Նեստ արվեստի կացարանի կենվորն է։ Որպես լուսանկարիչ, Սանդրա Սիննի պրակտիկայի արմատները հիմնականում վավերագրական և գեղարվեստականլուսանկարչության մեջ են՝ ոգեշնչված լուսանկարիչի տեսած ներկա իրավիճակի և նոր նարատիվի միջոցով հանդիսատեսին նոր տեսանկյունից պատմված պատմության մեջ ներգրավելով: Սանդրան փնտրում է ամենալայն իմաստով ինքնության հետ կապված պատմություններ` ի՞նչն է որոշում ժողովրդի ազգությունը: Ի՞նչից ենք մենք՝ մշակույթի մարդիկ բաղկացած: Արդյո՞ք դա լեզուն է, մեր երեխաներին պատմած պատմությունները, մեր կյանքի մոտեցումը կյանքի խնդիրներին:
Այս նախագիծը վերաբերում է լարվածությամբ լի պատմվածքին `մշակութային, պատմական, էմոցիոնալ: Ծանր ժառանգություն է Արարատի պատմությունը: Դա պատմություն է կորուստի, դիմադրության, հնարավոր ապագայի, չլուծված հակամարտության: Նշանառության այս հզոր խորհրդանիշը, շրջապատող զգացմունքների բարդությունը դժվար է հասկանալ արտաքին աշխարհի համար: Խորապես ներկառուցված լինելով վիպական ազգայնականության, տարածքի և կյանքի կորստի հեքիաթների մեջ ՝ «Արարատը» խորհրդանշվում է որպես ֆանտոմ`ցնցող, բայց ամենատարածված: Այս (ընթացքի մեջ աշխատանքը) արձագանքում է Արարատի կերպարի հետ` հարցեր բարձրացնելով սահմանների, հիշատակի և խորհրդանիշների վերաբերյալ: Աշխատելով հավաքագրված, փոփոխված և սեփական լուսանկարների, ինչպես նաև մուլտիմեդիա տարրերի օգտագործման միջոցով, այս ցուցահանդեսը նպատակ ունի խառնել շատ հինը շատ նորի հետ:
Այս նախագիծը վերաբերում է լարվածությամբ լի պատմվածքին `մշակութային, պատմական, էմոցիոնալ: Ծանր ժառանգություն է Արարատի պատմությունը: Դա պատմություն է կորուստի, դիմադրության, հնարավոր ապագայի, չլուծված հակամարտության: Նշանառության այս հզոր խորհրդանիշը, շրջապատող զգացմունքների բարդությունը դժվար է հասկանալ արտաքին աշխարհի համար: Խորապես ներկառուցված լինելով վիպական ազգայնականության, տարածքի և կյանքի կորստի հեքիաթների մեջ ՝ «Արարատը» խորհրդանշվում է որպես ֆանտոմ`ցնցող, բայց ամենատարածված: Այս (ընթացքի մեջ աշխատանքը) արձագանքում է Արարատի կերպարի հետ` հարցեր բարձրացնելով սահմանների, հիշատակի և խորհրդանիշների վերաբերյալ: Աշխատելով հավաքագրված, փոփոխված և սեփական լուսանկարների, ինչպես նաև մուլտիմեդիա տարրերի օգտագործման միջոցով, այս ցուցահանդեսը նպատակ ունի խառնել շատ հինը շատ նորի հետ:
Սանդրա Սինը (* 1990) վիզուալ նկարիչ է և լուսանկարիչ / տեսագրող, որ ապրում և աշխատում է Գերմանիայի Մյունխեն քաղաքում: Սանդրան աշխատում է տարբեր մեդիաներով, ինչպիսիք են անալոգային տպագրության պատրաստումը, գրքույկները և կինոնկարը: Բացի վավերագրական նախագծի վրա աշխատելուց, Սանդրան օգտագործում ICA- ում իր ժամանակը` փորձարկելով cyanotype տպագրություն, որը լուսանկարչական պրոցես է ստեղծված 1850 թվականին: